neděle 11. prosince 2011

Challenge Evolution

Tak sem si udělal chvilku času na shrnutí týdne :D Vypíchnul bych asi ty nejzajímavější momentky co mě zaujali. Ve středu Aidan přišel domů brzo, jelikož mu už skončilo plavání a tak jsem si říkal, že to dneska rychle sfkouknem a bude to pohodový odpoledne :D Jáááj to ale nebylo. Chtěl jsem po něm hraní na piáno, jelikož ráno nezahrál všechno a tak trochu nesouhlasil ale šel. Když jsem mu řekl aby jednu písničku zahrál znova řekl že ne. Tak jsem byl v klidu a zkusil to po dobrým. Když už jsme diskutovali asi 10min, začal mi trochu stoupat tlak a když začal to jeho mlácení hlavou do piána a začal být zase trochu nepříčetnej řekl jsem si dost. Tak hele jestli nechceš hrát, nemusíš. Mám ještě spoustu práce, ale když nebude hraní, tak dneska žádná telka. Máš čas 5min aby si o tom popřemýšlel. A to jsem píchl do vosího hnízda. Jakmile jsem řekl stop telka, jeho vůbec nezajímalo, že jsem mu dal vybrat mezi piánem a telkou ale že jsem hned zakázal telku a v tom si sedl a začal řvát. Mezitím mi řekl že jsem mean (docela jsem si na tohle slovo zvykl - říká mi to každej den :D ) a začal řvát, ale ne jen tak jako, ale jako kráva. Horší bylo že se zdrcnul v obyváku a nešel nikam. Tak jsem mu dal čas ať si pobrečí a šel jsem něco dělat. Za 5min jsem se vrátil. A říkám, tak jak, budeš hrát?? Ne. Ok žádný hraní, takže telka dneska nebude jasný!!!! TOOOOMMMMM!!!! A jen takovej zvuk že alarm byl hadr proti tomu. Nevadí tak pojď půjdem do kuchyně na homework. Ne! Cože tak ty si myslíš že já tě budu poslouchat, máš minutu na to jít do kuchyně jinak ti zakážu telku na další dny a mohu pokračovat jak budeš chtít. Tik tak, tik tak.. čas běží....áááááhhhh Tom....žádný Tom, nezajímá mě co chceš říct, na to si měl čas předtím, teď dávám rozkazy já!!! 50s...a brečíme víc a stále. Konec. Verdikt? Nebudeš se mnou mluvit? Tenhle týden bez telky. NEEEEEEEE!!!!!! Nemám na tebe celej den, takže padej do kuchyně jinak začnu s dalším týdnem a myslím to vážně a moc dobře víš že to udělám. No to už mě totálně ignoroval, takže jsem říkal tady je 5min a až to vyprší bude stop na celej příští týden. Ááááááááááááááhhhhhh TOOOOOOOMMMMMMMM. To už ani Caitin nedokázala ignorovat a přiběhla. Tak jsem ji trochu popsal co se stalo a když říkala, že jsem všechno ochoten zrušit, když půjde, tak stejně nešel. A já jsem stejně neřekl že to zruším, ale asi budu muset, jinak se nikam nepohnem. Když nic nefungovalo, normálně ho čapla za límec, spadl na zem, chytla ho za ruku a táhla ho po zemi do kuchyně :D Řval jako kdyby ho na nože brali ale Caitlin to bylo u zadečku a táhla ho dál. Málo jsem se smál a čím více jsem se smál tím více brečel a křičel na mě ať toho nechám. V tom jsem se podíval na Caitlin, která se taky smála a prostě jsme se museli smát :D Já si šel dělat nějaký práce a Caitlin ho utěšovala asi hodinu :D Pak že prej úkoly dneska udělá s ním. No tak to si nechám líbit :D Když skončili běželi do kuchyně on vysmátej jak sluníčko. Tak mu říkám, piáno znova jinak žádná telka a v tom na mě Caitlin že on už trénoval dost a já řekl že nemusí. Ty vole nevkládej mi slova do úst co si řekla ty a já na to neodpověděl. Ale neměl jsem chuť ztrácet s ním další hodiny, takže jsem mu řekl, pro dnešek to ruším, ale jakmile tohle na mě zkusíš příště, okamžitě seš bez telky chlapečku, rozumíš? Smál se, takže asi ne, ale bude koukat až to jeden den udělám. 

Večer jsem pak v véče dělal vepřový, se zelím :D Vepřový bylo v pohodě, jenom upíct, ale zelí jsem nikdy nevařil, tak jsem nevěděl co a jak a Cathy na mě to je jednoduchý. Nakrájíš si zelí, k tomu trochu slaniny a dáš to všechno do hrnce dokud to nezměkne. Ehmm. Tady je pak návod na přípravu, ale tam bylo něco jinýho, takže když jsem pak byl v kuchyni sám, tak si říkám, zda to budu dělat podle ní nebo podle toho co  tam píšou. Asi co píšou tak bylo že zelí přecedím, trochu dochutím, přidám máslo. Tak jsem to trochu přecedil, ale trochu vody jsem tam nechal. Když pak přišla a ptala se kde je to všechna voda? Byl toho celej hrnec??? No my to tak máme rádi. Aha. Vtipný bylo, že to pak bylo všechno :D K tomu jsem uvařil brambory vcelku a ještě nějakou bílou omáčku z pytlíku. Slanina byla taková divná, zelí bylo prostě jenom uvařený s tou slaninou a nic víc, takže chuť se jaksi nepotkala se zelím a ta omáčka s pytlíku, no nevím já z ní nebyl tak vodvařenej jako ostatní :D A tu bílou břečkou si potírali maso a vodou ze zelí si polývali brambory :D Zvláštní :D Takže musím nastudovat klasický kyselý zelí pěkně z domu a ně tohle cosi co si říká zelí :D Nevadí, pro příště vím, že zelí není Cathy silná stránka. Na druhý den jsem se těšil samozřejmě více, jelikož jsem si chtěl udělat Lasagne. Ingredience nakoupeny a všechno nachystáno na vaření. Ještě jsem se ptal Cathy jak je dělala minule ale začla blábolit že to můžu dělat jinak a že tady je recept kdyžtak a že to nemusí být podle receptu a cosi kdesi, takže stejně jsem tomu musel dát vlastní koncept a snažil jsem se to udělat jak to dělala ona, neboť to fakt šmakovalo. Taky jsem si koupil Parmesan, abych si to trochu vylepšil a udělal dva druhy, jednu misku s parmesanem a jednu s cheddarem. No prý jsem to měl lepší než ona minule i Mick si to druhej den vychvaloval :D No tak děkuju no :D Jako zatím co se týče novejch jídel, tak lasagne rulezzz, né jak ta parodie co jsem měl u Šuláků k obědu, ale parádní domácí bašta :D Taky jsem jim to říkal, že lasagne mi moc nejedou, protože jsem je zkoušel v čechách, ale nejsou lasagne jako lasagne :D Nějak jsem měl tenhle týden rozvařeno a dostal jsem chuť na nakládaný maso s čerstvou bazalkou a krokety :D Takže jsem si pěkně všechno pokoupil i hrubou mouku jsem splašil a chlebovou strouhanku. No žádná hitparáda to není, klasické rohlíkové se to nevyrovná. Ale když mi říkala, že usuší toustouvej chleba a pak to nadrtí, no tak nevím co je lepší, každopádně nic doma nebylo, tak jsem ji musel koupit. A že uvařím v sobotu. Mick byl rád, protože prý bude mít spoustu starostí s výzdobou a stromkem :D Tady jak nemá někdo blikátka a stromek už od prosince, tak něco není v pořádku :D Jakmile bylo kolem 2.prosince všude samý santové a všechno vyzdobený, v obývácích stromky nazdobený, jako kdybych Vánoce propásl :D

Páteční večer byl ve stylu ATC Christmas Party. No začalo to dobře :D Jídlo bylo free a bylo stylový. Obrovskej tác s kuřecíma stehýnkama a křidýlkama, malý párečky a americký brambory. Jedl jsem co se do mě vešlo :D Ikdyž ně úplně jenom tak do polosyta protože i tak na mě lidi blbě koukali, když jsem vybílil první tác :D Pak sem si blbec za euro koupil 5lístků, samo že ani jeden nevyhrál :D Měl jsem jich koupit víc nebo se na to vysrat úplně :D Anna jich koupila 25 za 5e a taky že si něco vysoutěžila :D Dobrý, po soutěži přišla Christina s mikrofonem a že prej bude karaoke, no šel bych ale zjistil jsem že není ani hudba ani text, pouze kolem 50 hladovejch lidí po vystoupení :D Navíc jsem říkal, že teď 14dní nepiju, měl jsem za tu dobu asi jenom jedno pivko, takže jsem na to byl moc střízlivej :D Sem občas šílenej ale tohle byl hardcore karaoke. Navíc první šla holčina co vyšvihla něco ve španělštině a mohla by jít klidně do superstar, kde by skončila v první dvacítce a jako druhej šel nějak maník co tam seděl u stolu a měl sem tam sluchátka. Jsem si říkal co ten ukáže a maník nasadil beat box. Takový O_O baterky. Ikdyž jsem nějaký lidi viděl a slyšel na různých videích, tohle byla pecka. A podle mě nejlepší beat boxer co jsem kdy viděl. A co dokázal. Jenom krkem dokázal udělat kvalitní hudbu a to si přiložil mikrofon ke krku :D A když začal hejbat hubou a dělat několik zvuků najednou, hotovo. Pak nějakej blbeček zakřičel moje jméno a měl sem co dělat abych Christinu odehnal. Lidi ví, že jsem pro každou špatnost, ale tohle by bylo móóóóóc špatný :D Nakonec ještě ukacali Alejandro Hadad Díaze (nevím co je tenhle hošík za národnost, tipnul bych si možná Mechiko :D ) a Pabla, že když někdo zazpívá, dostane pivko zdarma :D Tak po dalším pivku pak šli, prej saparately ne ale spolu že to zkusí. Už v sobě něco měli, takže to nebylo těžký je ukecat a zpívali nějakou chlastací písničku něco mezi španělštinou a mexickým slangem :D My jsme si pak zahráli Connect four 

a pak se začlo s tancem a dokonce jsme si někteří střihli i makarenu :D

 
Zakončení bylo v Porterhausu, protože do Martella nás nepustili :D Měli jsme sebou jednoho teda vlastně více vožralů a tam řekli že jestli s nima tak nikdo :D Ale jo byla to prča :D Se všema holkama jsem se rozloučil, s Pauline zvlášť, neboť potřebovala trochu na vzduchu a nakonec jsem se objal i s Alessandrem protože tohle byla jeho poslední noc a tak jsem ho objal řekl mu jednu větu a tak ho to dojalo, že se rozbrečel a říkal, že nemůže nic říci a zítra mi napíše :D Sice jsem ho poznal asi jen 2týdny ale přirostl mi k srdci jako Carlos a spol. Šílený, tyhlensty loučení. To samý s Lucianem, ten taky tenhle víkend odjel. Škoda.

V sobotu jsem byl s holka z quizu v Dublinu na otočku, protože Anna a Pauline jeli na dvoudenní trip do Galway, ale mě se to krylo s akcí v gymu, takže jsem to odřekl. a že přijedu kolem 3pm a vrhnu se na to jídlo. Jenže....ráno už jsem měl problém s cestou, jelikož DART byl mimo provoz, takže jsme se drkocali busama, to samý zpátky, navíc jeden frnknul těsně před nosem a tak jsem musel 40min tvrdnout na zastávce a čekat na další a když jsem si chtěl vzít čapku, zjistil jsem že jsem ji asi nechal v buse....shit. Posranej den už od začátku. Takže dom jsem se dodrkocal kolem 5:15 :D Mezitím jsem psal Cathy, jestli mi může uvařit, pár brambor, takže ty byly vařený ale ještě bylo potřeba hodně práce s kroketama :D Takže jsem to zavrhnul, protože všichni čekali co bude a udělal jsem jenom maso a obyčejný brambory. Jenže pánev byla taky divná a dělal jsem to na velký plotýnce a ikdyž jsem to měl na minimu, tak to maso bylo vysušený a sesmažený :D No nic moc den :D Mick si šel zaběhat, takže si to pak připravil sám večer a pochutnal si :D Sedl si ke mně do obyváku když jsem hledal na telce večerní zápas Madrid vs. Barca. A jen se oblizoval. Nakonec jsem to nikde nenašel, protože to na SKY nebylo ale asi na SKY HD, který nemáme a tak jsem si šel najít na kompu nějaká live stream. Škoda, že Madrid hrál tužku, ikdyž ten nagelovanej blbeček měl pár tutovek no. 

Ráno mě čekala Challenge, takže jsem se lehce nasnídal a vyrazil pěšky do Greystones. Když jsem přišel zjistil jsem že spoustu lidí odřeklo, prý chlastali nebo se bojí, Shaun řekl they are pussy :D Souhlasím :D No měl jsem problém s Achillovkou, asi jsem si jí natáhl na rowingu při tréninku, takže jsem to moc nezatěžkával, a bál jsem se že nebudu moci hoblovat na 100%. Tak jsem si to stáhl elastickou ponožkou, na to hodil normální ponožku, utáhl pořádně botu a řekl si, že do toho půjdu na plno a uvidím. Naštěstí mě nic nechytlo a mohl jsem valit vo sto péro :D Začátek dobrý, to jsem nasadil dobrý peklo ale sekl jsem se u Burpees, to je prostě šílený...největší zabijačka. A pak už to byl boj s nohama. Jde vidět že nemám natrénováno...fakt to bylo neskutečný maso. Nakonec jsem to dokončil v čase 20:48. Nejvíce jsem ztratil na běhu, to jsem jenom odchodil a pak odklusal místo běhu. No když jsem odjížděl, tak jsem byl průběžně první (ze 4 lidí).




Disciplíny za sebou : 1) Rowing 1km, 2) Squat press 30x (25kg), 3) Burpees 30x, 4) Throw with medicine ball 20x (under the window), 5) Cycling 1km, 6) Bench jumps 20x (cca 80cm), 7) Run (400m=10x across the hall), 8) Flip a tractor tyre across the hall and back, 9) Run with 20kg,15kg and then 10kg a 10) Wheelbarrow run with all weight (45kg). Pak jsem šel domů, že si udělám ty krokety co jsem včera nestihl. Tak jsem si to přichystal a pustil se do toho. Podmínky jsou pěkně nahovno, páč vál tu žádnej není a taj jsem použil dvě největší prkýnka. Mezitím jsem si těsto promíchal v hrnci protože na prkýnko by se mi to nevešlo a pak jsem to chtěl dat na prkýnko ale Mick mi ho ukradl a položil si na to nějaký svoje věci. Tak jsem to umyl a hodil si to na to, ale jak ti bylo trochu vlhký, začlo se mi to bramborový těsto zase lepit :D Peklo. Až pak když jsem si dělal malý válečky a nešlo mi to rolovat, mě napadlo že můžu použít trochu mouky pod to :D Viva :D Nojono první práce s bramborovým těstem :D Uválel sem si malý šulíky a obalil je :D Mick vždycky šel okolo a něco zahlásil :D Když jsem si pak udělal z pánve friťák, sám sem byl zvědavej jaký to bude. Jakmile byla první várka hotová, tak jsem to koštnul a byl jsem mile překvapen :D Co bych tomu vytknul...příště větší šulíky a jemnější strouhanku. Nojono člověk se pořád učí :D Takže to bylo trochu více krupavější než na co jsem byl zvyklej. Ale chutnalo to dobře. Hodil jsem si na pánev maso, udělal pánev kroket a luxusně sem se nadlábnul. Mick ochutnal asi 10 a byl spokojenej, ale jel na večeři k bráchovi, takže jen ochutnal. Když pak přijela Cathy s děckama z Microsoft Party, chtěla okoštovat, tak jsem jich tam pár hodil pro ní a dal jsem jí i malinkatej plátek masa. Říkám, dneska to maso bude lepší než včera (ikdyž pro ně jsem to maso udělal docela dobrý, a pochutnali si). Jak to? Použil jsem jinou pánev a menší plotýnku. Včera jsem ji totiž neodhadl. Takže maso bylo krásně měkoučký, nadejchaný a z kroket jsem trochu vodrbal tu velkou strouhanku aby zbyla jen ta drobná, takže to bylo parádní. Moc si pochutnala :D Když pak ale Mick šel zase okolo tak jen říká. Slušnej bordel je tu po tobě :D (tak potřeboval jsem 3 prkýnka na všechny krokety, nějaký talíř na strouhanku, na bílky, struhadlo na brambory, mouku, vajíčka .... takže toho bylo všude mrtě, k tomu dva hrnce a hned bylo na co koukat :D ) Pak prohlásil a je to jenom pár brambor :D A přípravy taky nejsou nejkratší co :D No jo no máš recht :D Ale stojí to za to alespoň mě :D Pak když jeli na véču já se jel podívat na výsledky soutěže. Věděl jsem, že první nebudu ale i tak jsem chtěl být alespoň někde ve středu. Když jsem přijel, šel jsem za klukama ze staffu a pak za tou sympatickou babičkou co dělá na recepci a ta na mě. Měl si vidět Shauna. 16:18. Ty vole :D No hezký. Týpek dělá v gym pomocníka, navíc fotbalista co trénuje 7x týdně, takže má dobrý nohy. Škoda, že jsem ho neviděl v akci, prej to byl masakr. BOREC !!!! Má můj respekt. Když jsem se pak koukal na výsledky, nebylo to tak špatný. Ze 77 se zúčastnilo zhruba 22 lidí, ostatní jsou pussy, 2 nedokončili, 1 se zablil :D Hezká vizitka :D Navíc jsem mohl být i 6.,protože 4lidi předemnou měli čas kolem 20:_ _ to zamrzí. Rozhodně jsem mohl hrábnout více, protože mezi každou disciplínou jsem si dělal trochu pauzičku. Takže pak mě to trochu sralo, ale rozhodně jsem spokojen se svým výkonem. Hlavně že jsem to dokončil a jsem v první desítce. Shaun byl první s časem 16:18. Tohle bych chtěl někdy překonat. Pak byl jeden čas kolem 18: _ _ a pak nějaký s 19: _ _ a 20: _ _ takže jsem nebyl úplnej špatnej :D Když jsem se pak bavil s babčou, říkala, že ráno jsme to dělali poctivě a odpoledne to někteří pěkně šulili, takže to mě trochu mrzelo. A taky byl rozdíl že ráno jsme valili sami s časem a odpoledne jeli třeba v páru a tak se trochu táhli. Takže příště trochu jiná taktika a doufám že se na to dobře připravím :D A když nic, člověk si aspoň zablbne a pokecá s novýma lidma :D Tak já jsem dodělal resty a jdu si lehnout. Jsem dobře rozštípanej. Bolí mě krk od činky a cítím stehna z burpees :D ....

3 komentáře:

  1. No dobrý bratříčku, koukám že si dáváš do těla:) heleď přijeď dom na Vánoce a já ti udělám pořádný český krokety:) teď čtu, že Irsko zasáhla největší vlna 20,4 metrů, zaregistroval jsi to i ty? Pobřeží nemáš nějak daleko, síla větru 140 kilásků, stluč nějakou konstrukci na to hoď plachtu a nemusíš kupovat ani letenku domů:)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíš že bych to nepoznal :D Byl tady takovej fučák, že mi to foukalo do pokoje přes okna :D Už na tej svojej bárce makám po večerech. Koupil jsem si i kopačák, kdybych někde náhodou ztroskotal :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hm tak koukám, že seznam nelhal, i když to počasí u nás se jim předpovídat moc nedaří, to sem hází jak se jim, který den jaký číslo hodí. Tak to nezapomeň hlavně pořádně propočítat ať tě to nepřifoukne až 25.12.. znáš to čas = vzdálenost/rychlost plus tam započítej nějaký tření, až to s tebou praskne o Eifelovku, tak asi trochu zpomalis:)

    OdpovědětVymazat