čtvrtek 1. prosince 2011

Hard training

Ráno bylo celkem poklidný. Doma byli dneska všichni, takže to bylo bez stresu a děcka se vypravili celkem rychle. Já se těšil do posilky, takže jen co vypadli, sbalil jsem si fidlátka a odletěl :D To jsem ale nevěděl co mě ještě čeká. Jo btw. dneska bylo venku 1°C. Že bych teda vytáhl tu bundu k mikině? No prej ještě ne :D Když jsem přijel, nikdo známej na recepci nebyl, takže jsem se šel převlíct a šel nahoru. Nahoře seděl jeden maník. Vidíval jsem ho tam častěji, takže jsem šel za ním a chtěl jsem aby mi něco pověděl ohledně té Challenge Evolution. Oh už ses zapsal? Ještě ne, proto se ptám, ale zajímá mě to. No tak dobrý. Pozitivní bylo když začal a vysvětloval mi jednotlivý disciplíny, negativní zjištění bylo, když mi řekl, že jakmile začnu, začne mi běžet čas a až skončím všech 10 tak to bude můj konečnej čas. No tak to teda děkuju. Hlavně se těším na to vobrovský traktorový kolo, jenže to bude jako 8 disciplína a je možný, že už to ani neuzvednu. Tak tohle jsem nečekal. Myslel jsem si že za každou disciplínu budou podle času nějaký body ale hrne se to rychlost, takže to bude masakr. Když se dostal ke konci, zrovna přišla Viki a prej vysvětli mu zbytek. Tak si mě vzala do parády a prej no tak co s tebou. Vzala treninkovej plán (výběr byl - Easy, Intermediate, Hard), co myslíte, samo že hard a prej poď se mnou :D Teda ty na to jdeš rychle holka :D No ale to bylo kolem vtipkování poslední věc. Hodně rychle mě přešel smích :D Dělala mi osobního trenéra, takže chodila se mnou a vše mi nastavovala. Bohužel jsem nevěděl co mě čeká, takže jsem si naivně myslel že si to zkusím a bude konec. Šla se mnou na běžící pás (no to sem byl hodně zvědavej, ještě nikdy jsem nebyl na běžícím pásu 
znal jsem ho jenom z filmu a jenom jsem si říkal, musíš se soustředit, abys takhle nedopadl :D Takže začneme 2,5 min Sprint. Ok. Machýrek :D Dala mi tam 12, tak jsem si běžel a klik 13, pak 14, pak 15 a ke konci 16 :D Hehe. Pohoda, s pocitem vítěžství jsem slezl a že se pěkně protáhnu, protože to bylo na začátek trochu zhurta a docela jsem to cítil na nohách :D A Viki na mě jenom ne nesedej si jdeme dál. Co? Burpees, kolikrát? 20. No to jde. Kdyby někdo nevěděl co je burpees:

Ještě jsem to měl ozvláštněný tím, že mi tam dala asi tak 20cm vysokou lavičku, kterou jsem měl mezitím přeskakovat ze strany na stranu. Hned potom zase běh. 8min Fast Run. Uff to bude fuška. Klikla mi tam 13, ale po chvíli jsem to ubral na 12 :D Hned potom 10x Burpees a 20x Bench Jumps:
Pak 5min Fast Run. To jsem tam měl 12rychlost a hned potom 25x Sumo Squat with 35kg Dumbbell:
Pak mi řekla, dobrý teď máš 1,5 min pauzu a to celý znova? Cože? FUCK!!!! Chceš mě zabít....a to už jsem byl slušně zpocenej. No tak to už mi trochu začly docházet síly, funěl jsem jak to starý prase a ta minuta a půl byla asi nejkratší v mým životě. Pak mi řekla šup jdeme dál, hele jako sorry ale musím si jít vodflusnout nebo ti to hodím do toho vašeho pásu. Takže jsem si udělal menší pauzu. A šel na to znova. Zase to samý. Běhy jsem ale trochu šulil, nedával jsem to celý najednou. Takže třeba místo 5min běhu v kuse jsem měl 2,5min, skočil na stranu a za 20s znova naskočil. No přiznám se že jsem toho měl plný kecky. Nejhorší bylo, že když jsem myslel, že mám hotovo, tak mi řekla, super. Dej si 1,5min voraz a poslední set. Hm?!?!?! Hele já jsem to chtěl jenom zkusit, já nechci vyhrát. Hele já na to seru. Fakt jsem už nemohl. A říkal jsem si jestli se mám hecnout nebo se na to vykašlat. Ale naštěstí mě dokopala a pak odešla předcvičovat Zumbu, ale jak sem začal 3 set, tak už jsem věděl že to nějak dokončím. Byly tam takový starší paní - sympatačky a jedna na mě, no seš fakt dobrej, já to chci taky zkusit, ale pro mě bude úspěch, když mě na konci neodvezou do nemocnice :D A ta druhá za mnou přišla, poklepala mi na rameno a říká, hele jako já jsem udejchaná jen z toho jak se na tebe dívám :D Hezký :D No vypadal jsem hrozně. Hubu dokořán, oči mi padaly z důlků, funěl jsem jako kdybych běžel celej tejden v kuse a okolí se mi tak trochu začlo pohybovat pomaleji než čas :D Sotva jsem chodil....když jsem dokončil třetí opakování, padl jsem na zem a ležel asi 5min. Pak jsem se zvedl, a zrovna šel ten kolík a na mě tak co? ...terrible :D Tak se smál :D Sem mu řekl ať mě přijde za 10min vzbudit do sauny :D Jako musím říci, že tohle je peklo. Někdo může říci, že je to v pohodě a jsem jenom špatnej já, ale musím říci, že pro mě to bylo utrpení. Jestli to někdo chcete zkusit, tak prosím. Tady je ten můj plán a můžete si to doma vyzkoušet a dát mi vědět jaký jste z toho měli pocit :D
Session Two
                                               2,5 Min Sprint     - 20x Burpees
                                                  8 Min Fast Run - 10x Burpees - 20x Bench Jumps
                                                  5 Min Fast Run - 25x Sumo Squat (35kg)
                             
                        REPEAT x3 (1,5 Min rest between sets /NO rest between exercises)


Jestli chcete, tak tady je plán na příště :D
Session One
                                               Row 700m          - 20x Squat Press (20kg)
                                               Bench Jumps 20x - 5min Fast Run - 20x Burpees
                                               Row 1000m         - 25x Sumo Squat (35kg)

                        REPEAT x3 (1,5 Min rest between sets /NO rest between exercises)


                                                                      Session Three
                                             Row 1000m - 2 Min Sprint - 20x Burpees
                                             Row 1000m - 3 Min Sprint - 20x Burpees
                                             Row 1000m - 2 Min Sprint - 20x Burpees

                        REPEAT x3 (1,5 Min rest between sets /NO rest between exercises)

Prej je dvojka nejtěžší, tak to nejhorší mám za sebou no :D Ale stejně si to budu muset ještě dát alespoň jednou. Do 11.12. máš čas na trénování. To bude záhul ještě :D Taky jsem si říkal, že když už do toho jdu, tak půjdou asi zase kila dolů a tak jsem se po posilce zvážil a bylo tak krásných 81, něco. Možná do 11. vynechám alkohol a jídla po 8 hodině a bude i pekáč buchet :D Uvidíme :D 

Odpoledne bylo docela vklidu. Aidan nechtěl hrát na piáno, ale to mě dneska moc netrápilo a kolem 6 se stavila Pauline, protože mi říkala, že ruší ten trip co jsme plánovali na nedělu. Škoda. Docela jsem se těšil. Měla jen Pauline, Anna a Charlotte, ale cena byla 55e, tak se nakonec odhlásili. No když nejedou oni, tak na to asi taky hodím bobek a vymyslíme jiný plán :D Tenhle tejden jsem začal s opakováním gramatiky a jenom jsem chtěl přidat zápich a jdu pokračovat a jak tak sedím začínám cítit prdel po dnešku :D Jsem zvědav na ráno jestli vstanu z postele :D 

2 komentáře:

  1. Tak pilně trénuj, ať nám neuděláš ostudu. Budu držet palce

    OdpovědětVymazat
  2. Sám jsem na sebe zvědav. Tak si to můžeme dát synchronizovaně :) Já na to jdu 11., ty si to můžeš zkusit někde v USA v gymu a pošleš mi čas :D

    OdpovědětVymazat