pondělí 5. prosince 2011

Military Museum

Poslední dobou nějak nezbývá moc času na psaní, protože dělám spoustu jiných věcí a nesedím jen doma u kompu. Ono to doteď nebylo jinak, ale tak nějak jsem se to snažil stíhat, ale momentálně toho mám dost, začal jsem se taky konečně věnovat samostudiu ve volném čase, takže nevím kam to psaní lupnout :D Takže si dám asi chvíli voraz. Neplačte :) Sem tam něco postnu. Co se událo za tenhle víkend? No v pátek jsem si konečně udělal 3hambáčky k večeři, jak bylo mým snem a můžu říci, že to teda bylo něco :D Ještě teď se mi o tom zdá. Druhá věc byla ta, že jsem zapomněl zavřít dveře a spustil se přitom požární alarm :D Nojo trochu se nám kouří z tý pánvičky na burgery a odsávání nám poslední dobou taky moc nešlape :D Sobota byla ve znamení druhé fáze tréninkového programu. No zase jsem byl dobře hotovej. Makačka jako prase. Ono to jde dělat dvěmi způsoby, buď budu dřít jako bejk nebo si to jenom čistě odchodím, ale to není můj styl, takže jsem to zase zase vodmakal. Potom jsem vzal auto a připojil se k odpolednímu programu ve Wicklow. Sice bylo kosa, že by umrz lední medvěd, ale bavili jsme se. Mrkli se nějaký starobylý castle a myslím že i spousta fotek se povedla. Večer jsme valili do Dublinu, že tam chce kamarádka slavit narozky. Když jsme ale přijeli tak místo dobrý akce tam byla tlupa vožralejch frantíků a holky taky nebyly o moc zábavnější a jelikož kromě mě a Anny byl každej frantík, mluvilo se jenom francouzsky. Ehmm. Bomba. Děkuji né nechci. Nicméně ani Pauline ani Charlotte, nebyly tak unešený jak jsme si všichni představovali a tak jsme se sebrali a že pojedeme na pokec do Bray. Cesta byla móóóóc funny. Seznámili jsme se se Sebastianem "Psycho" Wieshakem :D Ohhh borec byl vožralej jak motyka a my jsme si z něj ještě dělali prdel :D No on si začal, takže jsme mu to pěkně vraceli. Jednu chvíli to ale vypadlo že se zvedá a chce mi jednu ubalit ale pral se jenom se svojí bagetou takže pohodička :D Přespání jsme měli domluvený v residenci, takže žádný strachy kolem cestování domů a šli jsme na černo s Pauline do Anna's room :D Doufám, že z toho nebude mít Anna problémy :D No ráno jsem byl rozlámanej jak cigánský hračky, protože jsem ležel na posteli jen půlkama zad, a ještě jsem v noci přišel o všechnu peřinu :D Začal jsem přikrytej ale pak se Pauline začla převalovat a postupně mi kradla více a více peřiny, až jsem přišel o všechno :D Alespoň jediný pozitivum bylo, že v pokoji bylo teplo :D Ráno se pak začlo snídaní v OLI'S a vyrazilo se do Dublina do National Museum. Tak jsme prošli Military Museum, Arts and History a ještě něco. Ikdyž možná je to všechno. Bylo to pak rozdělený na nějaký podkategorie. Zapomněli jsem taky proč je ve znaku ta harfa, tak se ptám toho pikolíka co tam pracuje, jaký symbol plní ta harfa a on na mě jo jo je to symbol :D Ne fakt? No ty seš ale vzdělanej chlapec poslyš. Tak se ho ptám jestli jako neví co ta harfa představuje a on mi dá prospekt ať si zavolám na tohle číslo :D No to snad ne? Tak když tam pracuju, tak bych mohl něco vědět né? Navíc jsem předpokládal že je Ir, takže jako... :D Né tak to je jako dobrý, můžu se zeptat dole na recepci :D No tak jsem to ještě zkusil jestli by to nemohlo mít nějakou souvislost s irským nadáním pro hudbu co? Jo to by mohlo. Aha takže ty asi víš kulový, tak moc děkuju :D Po prohlídce jsme skočili na dezert, zase jsem našel ten velkej větrník, ikdyž tady byl o něco menší ale stejně byl dobrej a koštnul jsem něco jako šlehačkovou roládu, ale zlatá domácí :D Večeře byla v Bray ve stylu Eddie Rocket's :D Připadal jsem si jak v Pulp Fiction :D Takový to old schoolový bistro, červený pruhovaný sedačky bijící do očí a klasická hudba 80's :D Ale jídlo bylo perfektní :D Sice jsme ten den nic nepili, ale chovali jsme se jak kdybychom byly zhulený :D Nevím čím to bylo, jestli byla prostě dobrá konstalace hvězd, ale prostě chlámali jsme se asi hodinu v kuse :D Večer jsme zakončili v residenci u filmu Changeling a kolem 11 směr Delgany. No to nám ten víkend zase utekl. Ach jo, ani jsem si nestačil odpočinout :D Dneska ráno když jsem vstal, tak jsem cítil pravej kotník, nebo možná achilovku, nedokážu to přesně specifikovat a možná trochu pravý koleno. No potřeboval bych dát další pernou dávku tréninku, ale projistotu jsem dneska vynechal. Možná sem si naložil až moc velkou dávku tréninku, takže to moje pravá strana neunesla. No uvidíme. Fastum gel běží na plný obrátky. Kloubní výživa je opět nasazena, tak snad se to dá dopořádku. Rád bych chtěl v neděli podat nějaký slušný výkon. Jinak pondělí zase zaseklej Aidan. Dneska bečel kvůli sobě že si uvědomuje že je prostě marnej a že je pomalej a že se nedokáže soustředit, takže bečel převážnou část odpoledne. Co tak asi můžu dělat. Když se rozdávalo sebevědomí, tak on rozhodně nestál ve frontě, zato se dvakrát zastavil u vymlouvání. Takže když sem chtěl aby se soustředil, řekl mi že ho bolí hlava, takže jsem mu dal čas ať se srovná a začne. Když to na mě podruhý zkusil znova, tak už jsem se zase začal zahřívat a on né Tom počkej, potřebuju ti říct, že se chci soustředit ale nejde to. Ach jo, já už nevím jestli mu to mám věřit nebo ne. Ale teď vypadal jako že fakt nějak jinak než obvykle ale hrát si do pokoje to by mu šlo. Takže jsem mu dal na vybranou, že jestli je mu fakt špatně, tak ať si jde lehnout. Zavolal jsem ho na večeři a pak jsme pokračovali. No ale stejně je to bylo divný, ale když mi to říkal dneska 3x nebo 4x za den tak jsem mu říkal, že jestli to myslí vážně, řeknu to mamce a musí si s tím někam zajít. Prej mamka to ví, no tak ale to není normální, prej mám už to asi měsíc :D No tak to je super :D Večer jsem o tom hodil s mamkou řeč a prej ho teda vezme zítra k doktorovi. No to jsem zvědav čím mě zase překvapí. Jako kdybych s ním neměl dost starostí :D Jó tohle bych zapomněl, dostal jsem adventní kalendář se jménem :D Masakr :D Takže si loupu pěkně okýnka s děckama :D Ještě 19 dní a sou tady Vánoce. Neskutečný jak ten čas letí. Nedávno sem semka přijel a najednou buch a Vánoce za dveřmi :D

Žádné komentáře:

Okomentovat