středa 23. listopadu 2011

Car incident

Ráno jsem byl v pohodě. Vstal jsem bez problémů, ikdyž jsem měl budíka na 6 že se budu ráno hoďku učit, ale to neklaplo, takže jsem měl hoďku na ležení. Bylo to dobrý. Usměv mi ale sesadila Caitlin. Připravil jsem cheese-sendwich a když přišla, řekla mi to je málo, chci ještě něco. Co bych chtěla. Pasta bake. No nedám, to bude na večeři. Ne chci to na svačinu. Ok tak jo. A ke snídani taky. Zapomeň. Ne. Prvně jsem zkusil že toho nebude dost na večeři ale když zjistila, že je toho hodně, tak to padlo. Tak říkám něco jinýho. To není zdravý jíst tohle ráno, na svačinu a na večeři. Na snídani si vem něco jinýho - můžeš si toho vybrat kolik chceš - mlíko a müsli, porridge, chleba, veg.... ne chci pasta bake. Tak jsme se chvíli prali o troubu a nakonec si to stejně otevřela a dala si trochu na talíř. Tak jsem přiskočil a řekl ne! Vem si něco jinýho. Dobře když budu hladová je to tvoje vina. No to víš, to si teda uhodla. Když jsem se chystal že jí naložím ty těstoviny do containeru, řekla mi víš co chci polívku. Ti seru! 10min diskuze ohledně pasta bake a najednou něco jinýho?? Tak jsem to naplnil a že to dám ohřát. Vzala to a že to vysype do ty mísy se zbytkem. No to snad ne! Jestli to uděláš, budeš si dělat svačiny sama. Šup. OK! Vzala jinej container a šla si tam dát polívku. Chtěl jsem jí dát jenom vidličku, ale všimla si toho a tak si vzala lžíci. Škoda. Fakt jsem na mí byl nasranej hned po ránu a řekl jsem ji že si bude připravovat sama všechny svačiny pro sebe a pro Aidana. Nebudu a začla mi dávat nějaký příklady a něco a myslela si jak mi do vymluví ..... jenom sem se na ní tak 20s koukal a říkám jí povídej si co chceš já tě stejně neposlouchám. Se na mě tak zle podívala, protože si myslela že se z ní asi poseru a naklonil jsem se k ní a pěkně od plic jsem jí řekl co si o ní myslím. Že se chová jako spratek, že je to příšerná osoba a jak si může dovolit takový výstupy jako včera a podobně. Chvíli na mě koukala než to vstřebala a pak se mě zeptala jak to jako myslíš? Jako ohledně tvýho chování !!! Zapoj tu kulatou věc co máš na krku, není to jenom od toho aby ti do něj nepršelo. Tak jsme se trochu urazili a bylo to.

Když je Cathy vzala do školy, měl jsem sice uklízet ale tak nějak jsem měl smíšený pocity a přemýšlel jsem že vypadnu. Seberu si kufry a seru na to. Ale pak jsem si řekl, přece neuteču. Tak jsem si řekl jak bych ji mohl nějak potrestat a napadlo mě, že bych mohl koupit dobrý pečivo pro Aidana a pro Caitlin nic a navíc by si ona musela řešit do školy svoji svačinu. Ale je to moje práce aby děcka dostali svačinu, takže jsem to chtěl probrat s mamkou, ale jelikož neměla moc času ráno, tak jsem ji to poslal na mail moje poznatky a připomínky. Sedl jsem si ke kompu a začal to sepisovat. Když jsem jí to psal, popsal jsem jí to ráno a jak se chová za poslední dobu, a že mě začíná pěkně srát. No bylo to docela dlouhý :D Čekal jsem celý dopolko na odpověď a nic...hm tak teď nevím co se děje. No tak uvidíme s čím přijde. Pak jsem šel teda uklízet a když jsem umyl podlahu, všiml jsem si, že jsem zapomněl roztáhnout jeden závěs, tak jsem si sundal ponožky a že tam doskáču na jedný noze :D Blbečku :D Cesta tam byla v pohodě, cesta zpátky už byla horší, když jsem se totiž chtěl odrazit tak jsem uklouzl a při dopadu jsem to už nevyrovnal a rozplácl jsem se na zemi jako žába. Když jsem se zvedal, tak mi zrovna někdo volal na mobil. Tak to zvednu a tam Pauline, že ji ujel bus, jestli ji nemůžu vyzvednout. Jasan. Měl jsem ještě něco vyzvednout na poště, tak že to sfouknu při jednom. Když jsem to vyzvedl, tak že dám vědět Pauline a zjistil jsem že mi Caitlin provolala všechen kredit co jsem měl, když jsem jí půjčil mobil na ten blbej golf. Dííííííkyyyy !!! Naštěstí jsem tuchal kde by tam mohla Pauline být a tak jsem ji šel naproti. Viva. Jako odměnu jsem dostal mandle v čokoládě ale nééé nějaký obyčejný čokoládě....to byla balada (načal jsem je ještě ten den, že jednu koštnu a během dvou minut se po nich jen zaprášilo :D). Dobrý jedeme domů a tak si to mrskám cestou domů a v jednom místě za takovou jakoby zatáčkou vyjíždí auto. Silnička akorát na dvě autíčka. Koukne na mě, tak jedu, protože já mám přednost že jo a ten debil normálně nepočkal a znova se rozjel a že se vytočí taky. Kretén!!!! Samozřejmě že se nestočil jen ve svým pruhu a tak mi najel do mojeho ale už bych to nestačil dobrzdit, a nechtěl jsem to do něj naprat, tak jsem jsem to strhnul do leva a narazil na obrubák. S autem to jen poposkočilo, takže jsem hned vyběhl čeknout co se stalo.Vobrousil jsem asi tak 3mm ráfku na obouch kolech z levý strany na zadním jsem to vzal i s tím vyrovnávacím závažíčkem. Gumy jsou v pohodě, ale nevím jestli se nějak nehla nepráva nebo něco. Hezký. Jako docela hustej pocit. Kdybych si jel normálně ve svým pruhu, tak je to krásnej crash. Ani jsem v tu chvíli nestačil toho dementa vytroubit jak jsem měl pilno. No co se dá dělat. Vyhodil jsem Pauline a dali si spicha za 5min, jenom jsem se potřeboval převlíct a vyrazili jsme na fotbal. No to zase byl parádní fotbálek. LUXUSNÍ !!! Dokonce jsem si odvezl dva dárky - našel jsem Mitre rukavice a odvezl si sedřenou prdel :D Byla trochu kosa, takže jsem se těšil na domácí teplou sprchu a pak vyrazil pro kluky do kostela. Když jsme jeli domů, tak vidím modrý světlo. Co se děje? A oni to chlupatý. Čekovali tam něco a každýho zastavovali. Pěkný. Jsem měl trochu strach co budou po mě chtít. Stočil jsem okýnko a on na mě něco spustil. No moc jsem to nepobral a tak jsem mu podal řidičák protože se mě ptal čí je to auto a nějakou zkratku něco jako cí tý cí. Nevím, když jsem mu ho podával tak se na mě podíval a asi si myslel že jsem vožralej. Ještě aby ne. Později jsem se doma ptal na tu zkratku (NCT) a je to něco jako National Car Testing, takže jako technická a podobně a na skle mám tabulku ale datum je propadlý. Super. Nakonec že to mám vyřídit doma :D Cajk.

Po příjezdu domů jsem zjistil, že nějaká kočka se mi vychcala na dvouch místech na mé umyté podlaze. Mají štěstí že nevím která to byla, protože ta by tenhle tejden zažila peklo. Když pak dojela mamka, říkala mi že četla můj email, ale že o tom dáme řeč večír.Ok. Když jsme pak byli s mamkou sami, zavřeli jsme se v kuchyni a dali se do řeči. Bylo to takový za začátku dost divný, taková zvláštní atmosféra byla ve vzduchu ale po několika minutách to bylo v pohodě a mluvili jsme úplně o všem. Byla trochu naměko, když mluvila protože ji to samotnou trochu sere a je fakt emocionální, ale jednu chvíli jsem se přistihl že mám taky vlhký oko no :D Never mind o co šlo. Začal jsem tím ránem, že prostě když mě nechce poslouchat, tak jí chci dělat nějaký tresty nebo tak něco. A tak jsme o tom mluvili a dostalo se taky na minulej tejden jak utekla a bylo mi řečeno, že za to můžu já, že když řekla, že to nebude jíst a já ji vzal ten košík, tak že jsem projevil nedostat důvěry v ní. No kurva takže sem to posral já....jo a ještě jak jsem přijel a první za mnou přišla Kirsty a řekla mi že jsem ukradl košík a chtěl jí sníst sladkosti, tak jsem se zasmál a prej to Caitlin pochopila tak že to byla furt sranda. No to teda byla, když utekla a koukala se na telku u nějaký kamarádky. Takže mám změnit svůj styl a víc jí věřit a snažit se to říci tak, abych jí dal čas na přemýšlení a ona sama zjistila co je dobře. Nemá prý ráda, když jí někdo diktuje co má dělat. Prosím. No tak jako můžu to zkusit ale tohle u mě nebude fungovat dlouho. Někdy mám mrtě času na to aby se mohla rozhodnout, ale někdy mě tlačí čas a když zavelím a hovno se děje, tak to nebude fungovat. Ale zkusím teďka teda jinou metodu. Dále mi taky řekla, že kolem Caitliných narozenin je to s ní nejhorší a že pak to bude zase dobrý. Přiznala se mi že jí tento týden dala přes prdel, no tak asi to nebylo nic moc, protože se to na chování moc neprojevilo, ale prý to bylo po hóóóóódně dlouhý době co na ní vztáhla ruku. Škoda, že jsem tam nebyl. Taky jsem se dostali do minulosti a že to bylo horší. No tak to chci slyšet. Prý jednou utekla z domu, prostě z ničeho nic a byla snad celý den pryč. Když byly v Anglii, tak jí jednou chytl amok, to jí bylo 7nebo kolik a vyházela všechno oblečení co měla z okna, kvůli nějaký hovadině. Tak jí Cathy řekla, že si to všechno sebere a prej chodila celý odpoledne po sousedech a tak, a sbírala všechno oblečení po okolí. Další věc, jednou se tak nasrala, že jí někdo do nečeho nutil, že brala jednu sklenku po druhý a házela jí mamce pod nohy, když rozbila 3sklenky a na nic nereagovala, Cathy jí řekla, že všechno co rozbila jí zaplatí a tak skončila a zacvakala jí to do posledního centu a od tý doby nic nerozbila. No ale totoooo. Nakopat do prdele a byl by pokoj. Mi háže pod nohy sklo a já já budu přemlouvat ať to nedělá?!?!?!? Hm? Poslední věc co jsem si zapamatoval, že Mick jel s Caitlin pro Aidana a někdy přizastavil a ona si vystoupila a šla dom. Asi 10km. A pak doma machrovala jak to všechno zvládla sama. To už jí ale nezajímalo, že Mick volal policii a řešil věci okolo jejího zmizení.....No tak z toho co jsme mluvili, tak dobrá věc je to, že slíbila, že už nikdy neuteče. Pak by prý bylo dobrý, kdybych s ní promluvil ohledně toho, jak jsem se cítil, a že jsem to nebral jako hru a že to bylo o důvěře, že když řekne že už nebude jíst sladký, tak jsem jí měl nechat všechno sladký a věřit jí. Bohužel asi furt nechápou že to není o důvěře ale o tom aby začla konečně poslouchat.

No byl to plodnej večer, taky říkala, že si sedneme všichni pohromadě a že vymyslíme nějaký pravidla, že když nebudu spokojen, tak že můžu sebrat všechny TV karty po baráku nebo sáhnout na kapesný a tak, Takže alespoň že můžu mluvit na rovinu. To oceňuju a je to fakt férový. Na druhou stranu, škoda jen, že se nenašel čas na ty pravidla a budu muset počkat na další týden, ale aspoň že mám nějaký cíl, ke kterýmu to spěje, protože tohle nejde donekonečna. Takže na lepší zítřky!

Žádné komentáře:

Okomentovat