pátek 25. listopadu 2011

Koupání

Ve čtvrtek ráno bylo zase trochu dusno. Já to prostě nechápu, že takhle prostě dokážou žít. Cathy odjela do práce, takže jsem byl doma jenom já s Mickem. Proč ne. Změna byla ale v tom, že ráno bylo nějaký hraní do rádia a děcka se účastnili toho ranního zpívání, takže museli jet o něco dříve. Jo to bylo vtipný, protože já byl den předtím na večeři, že zajdu do residence takže mi to psala Cathy večer smskou: Need to go to school at 8.35 tomorrow..Choir to be at the school by 8.45 am Fri. 25 Nov in full school uniform. Studio recording for Lyric FM. Hope you can come. Regards Catherine Coveney Principal. Hrozně mě to rozesmálo tak jsem napsal: The message is for me? :D I can go :D But i haven't uniform and i'm very bad singer :D but if it's only about taking to school, its ok :D Načež mi napsala :D Tee heee! Very funny :D Just that ill need helo to get kids ready 10min earlier than normal :D Fakt jsem se u toho ale bavil :D ...každopádně, to chtělo ráno trochu popohnat, takže já jsem dělal svačiny a tak a Mick říká po snídani, běžte se připravit ať jste nachystaný. Jenže Caitlin měla iPad a tak zase poslouchala jedním uchem. Mick řekl go Caitlin pak můžeš pokračovat, jenže zase začla tlačit nějaký sračky a Mick ráno pracuje, takže na ní fakt neměl náladu a chvíli s ní vedl diskuzi a pak jsem jen slyšel ... GET OUT!!! GET OUT!!!! A ona si prostě sedne a sedí v jeho kanclu. Ale to byl fakt vytočenej, asi zatím nejvíc co jsem viděl. Masakr. Pak jen říká, jestli nepůjdeš sama, vyhodím tě, protože s tebou akorát ztrácím čas a potřebuju pracovat. No to bylo zase ráno. Takže když jsem pak byl nahoře a chtěl jsem jí ten iPad vzít, ať se nejprve nachystá, řekla mi ne, nejdříve si to musím dohrát a udělám to pak. Jenže vím jak dlouho to tý mařence ráno trvá než si vybere vhodnou čelenku do vlasů, nebo jako si deset minut uvazuje kravatu a když přijdu a uvážu jí, tak ji zahodí a že ji vlastně nechce. Tak jsem zase začal růst a Mick uslyšel zase nějakou debatu, tak přiběh a říká mi, ona ví že má být nachystaná, tak jí nech ať sama udělá to správný rozhodnutí. Ach jo, že ste z ní všichni tak posraný. Ta potřebuje tu prdel tak zmalovat, že nemáte ani ponětí. Násadu vod lopaty bych o ní musel přelomit. Takže jsem si udělal svoje věci a šel bokem, ať si to teda ohlídá sám. 

Nakonec že je odveze do školy, takže jsem počkal až se vrátí a jel do posilky. Posilka dobrý, kecal jsem poměrně dlouho s tím Litevcem, kurňa jak on se jmenuje...no nevadí a na konci že prej za 10min končím co ty. Tak mu říkám taky tak nějak, tak zajdem do sauny, tak říkám, že sem tam ještě nebyl :D No tak já na tebe počkám. Oukey teda :D Tak mě vzal do sauny, tak se tam tak vklidu potíme, pokoukáváme tam po jedný kočandě a najednou přiběhne nějakej maník. Sedne si kousek ode mě, otočí se na mě a kouká na mě :D Ty vole klukům z MIB zase někdo utekl :D Pak začal dělat auto :D Takový to s pusou brm brm brm .... takovej zvuk pak se na mě zase podívá jestli se dívám a tak jsem radši zavřel oči :D A on???? No samo že se s tím nespokojil a normálně si poposedl blíž a hrábnul mi na prdel :D Cože!!!! Tak jsem seděl jak přibitej, v hlavě jsem si postavil počítadlo a začal ukrajovat jednu sekundu za druhou. Přece tam takováhle postavička nemůže vydržet dlouho v takovým horku. Po těžký ignoraci z mojí strany ho to přestalo bavit a asi za 2min vypadnul. No jenom jsme se na sebe s tím kámošem podívali a hrozně se začli gebit :D Aspoň že je prdel. Nicméně sauna bomba, takže jsem ji zařadil do programu po každým cvičení. Paráda.  


Večer se pak konala rozlučka s mým velice dobrým kámošem Michaelem - DEUTCHLAND, DEUTCHLAND !!!!! Já toho kluka žeru. Pilo se , kecalo se, užívalo se každé dobré chvíle :D Taky se tak trochu loučilo už i s Carlosem, Ramonem, Elise a dalšími.  

Na pátek sem se fakt těšil. Nejen že je to konec týdne a mám off, ale domlouvalo se plavání v moři :D Teda né nějak extra dlouhý, ale takový otužováníčko. Bylo to spíše z hecu, neboť když Michael přijel do Irska, říkal že se musí vykoupat v moři než odjede. A najednou tu byl poslední týden a Collete (učitelka v ATC) si to pamatovala a připomněla mu to :D Tak my jako dobří kamarádi jsme ho v tom nechtěli nechat samotnýho a pár lidí se heclo :D Čekal jsem trochu větší účast, ale bylo tam hodně srabů :D Koupalo se nás asi 13 a diváku bylo kolem 30 :D Dobrá atrakce jsme byli :D Pro ty koho to zajímá tak přikládám pár informací o podmínkách pro koupání: wind - 34 km/h, temp - 8°C, temp. water - 12°C.









No teplo vypadá jinak to vám řeknu, ale bylo to super. Nakonec ve vodě bylo tepleji než na vzduchu. Vítr foukal jako prase a ikdyž byl studenej tak během 1min sem byl suchej. Pak jsem podepsal Michaelovi irskou vlajku (někteří to tak dělají že před odjezdem chtějí aby se na ni kamarádi podepsali). Je to docela dobrý, ale než já odjedu už tu nikdo s mých best nezbude :D Pak jsem metl rovnou do školy neboť jsem musel vyzvednout děcka. Když jsem byl na cestě domů, Caitlin si všimla že na displayi probliklo upozornění, že je otevřenej kufr. Tak jsem přizastavil na autobusový zastávce, kde se nesmí stát, a navíc je to takový blbý místo, kde se vejdou jen tak tak 2auta vedle sebe, takže mě museli všichni objíždět, jen když proti nic nejelo. Jenom jsem to počekoval a že pojedu a Caitlin vystoupila a že chce zamávat Caoimhe. Nastup! Chci zamávat Caoimhe. NASTUP!!!! Tam nebudu čekat než Caoimhe vyleze a všimne si Caitlin že je někde na druhý straně. Potřetí sem zařval tak, že všichni vzadu seděli jak přibitý a když to s ní nic nedělalo, tak jsem zabouchl dveře a chtěl odjet. Kdyby Aidan nezakřičel ať počkám, tak bych tam tu krávu nechal. A to jsem si naivně myslel, že mě v pátek nic nerozhodí.

Tenhle pátek jsem měl relativně free, páč všechno jsem měl vyžehlený dopředu :D Takže když tak o tom přemýšlím nevím co jsem dělal :D Někde jsem pobíhal, protože jsem neměl čas na nějaký delší klid, to bych si pamatoval. Ptal jsem se zda chce Mick helpnout s véčou a říkal že ani ne, a že budou hambáče :D Muheehee.... No ikdyž ono to tak slavný není :D Mám nárok jenom na dva a k tomu dělají brambory :D Já vím :D Crazy .... :D Když hambáče, tak jen hambáče ne??? No ale aspoň že mě prokoukli a dopřejou mi ten jeden navíc co vždycky přebývá :D Spokojí se s jedním zatímco já zbořím o jeden navíc :D Když jsem to zjistil, hned jsem začal slintat a přemýšlel jsem jak si ho dneska udělám. Tak jsem zaúkoloval Cathy, neboť jela k nějakýmu doktorovi, ať cestou zpátky koupí big tomatoes and lettuce :D Ráda. No tak poď. Když se to pak chystalo, tak jsem si s tím pěkně pohrál jak mám ve zvyku :D Na jednu stranu ketchup na druhou hot mustard, doprostřed kolečko beef, emental, kroužálek tomatoes, fry onion and lettuce. No tak to bylo žraso!!!! Už když jsem si to chystal, tak jsem věděl že to bude dobrý, ale nevěděl že až tak moc !!!! Úúúúúúha. Tak jsem si to pěkně vychutnával a před sebou sem měl položenej telefon, protože jsme řešili kdy vyrazíme večer do Bray. Když jsem dojídal poslední sousto, najednou se mi začal vrtět mobil a kuchyní se rozléhaly tóny od Fatboy Slim. Naproti mě seděl Mick a Cathy a jenom se podívali na mě a na mobil a znova, na mě a na mobil. A já se kouknul na svoje mastný prsty a na mobil, na moje prsty a na ně. Oni na mě a na mobil :D Pak se mě zeptali máme to zvednout? A já se podíval na ně a na mobil, na ně a na moje zaprasený prsty. Pak jsem se zamyslel a říkám to je v pohodě. Já večeřím. Kdokoliv to je musí počkat :D A pomalu jsem se zvedl a šel si umýt ruce :D Ty se hnedka začli smát když viděli můj přístup. No jo no nemám rád když se někdo chce dostat mezi mě a jídlo :D Kopl jsem do sebe zbytek vína a šel zavolat zpátky. Samo že to byla Pauline a že prý by se jí to hodilo teď jestli mám čas. Tak jsem se podíval na hodinky, zjistil že mám dvě minuty čas a proběhl přes pokoj, přes kuchyň, zdělil jsem hostparents kdy dorazím a běžel jsem vyzvednout Pauline. Bylo to trochu na pres, takže jsme hoblovali na zastávku a zase to jelo nějak brzy, takže jsme zase chvilku běželi. Když jsem nastoupili, tak tam seděl náš známej borec driver a jenom na nás, to jste zase vy? Zase nějak pozdě co :D Hehe ty kulišáku jeden. Ale tak hlavně že si nás pamatuje, příště nám zastaví třeba blíže :D

Večer bylo zejména ve znamení rozloučení s Carlosem, takže jsme začli v residenci nějakýma blbostma, nevím co to bylo :D Myslím že jsme začli s pizzou a nějakým drinkem a pak se snažili vykopat ven :D Ale bylo to takový dost vlažný, protože jsme tam zkejsli pěknou dobu :D Když jsme pak dorazili do Marcello tak nás tlačil čas, takže jsme tak kopli dva Guinnesse na ex a bylo to :D Chvíli se loučili a pak jsme šli s Pauline na bus, jelikož jsme ráno měli být o půl deváty před ATC, že pojedem na nějaký trip :)

Žádné komentáře:

Okomentovat