středa 30. listopadu 2011

Forza 3

Ták nové ráno a člověk se zase cítí svěží :D Aspoň že ten spánek nezklamal :D Ráno pohoda, doma byl Mick, takže si to tak nějak šteloval sám a já jen udělal sváčy a šel na to nádobí, kterýho tu zase po víkendu bylo nespočet. Pak posilka, nějaký praní prádla a našel jsem něco v lednici k svědku. Odpoledne jsem vyzvedl Caitlin z golfu a Aidana s Vadimem z choir a jelo se domů. A tam to začlo. Caitlin zapadla k telce, srát na to. Tam už nemám sílu jí něco diktovat. A když si tam vezme sešity a jídlo co zbylo, mě to nevadí a když to tak rodiče berou, tak co já se budu starat. Vadim šel dělat úkoly a s Aidanem se šlo na piáno. Začátek dobrý, všechno šlo hladce a pak jsme se sekli u My Bonnie. Prvně to zahraj. Ok. Teď pojmenuj noty. Ok. A ještě jednou to zahraj. Ne. Please. Ne. Aidan. Ne. Vždycky to hrajeme 2x a jednou pojmenováváme. Ne. Dneska ne. No já neustoupím. Takže jsem s ním asi 10 min ztrácel čas, ale byl jsem v pohodě. Mick už to ale vedle nevydržel a přiběhl a řekl, tak Aidan začni hrát. Ne. Nebudeš hrát? NE! Tak jdem na úkol. Mám jít na úkol, ne to je dobrý já to s ním udělám. Ok. Vadim byl hotovej, tak jsme zapli Xbox a pustili si auta :D Jóóóóó tohle bych si nechal líbit. Mick s Aidanem úkoly a já free :D Bohužel Aidan byl nějakej mrdlej dneska, takže se s ním nehlo :D Sekl se u spellingu a když Mick řekl, že je to dobrý ale některý slova když neví, tak je napíše na papír, že se mu to lépe zapamatuje tak byl konec. Prostě se seknul a nehnulo s ním nic. Mick se nasral a řekl, dobře když nechceš nic dělat a říkáš že seš utahanej, tak padej do postele a zahnal ho do postele. Po hodině se vrátil a že prý jestli si může hrát s Vadimem. NIC! DADYYYYY!!!!! STOP AIDAN!!! Ohhh Dadyyyyy....až budeš chtít napsat tady to slovo na papír, tak přijď a nastavil na minutku 10min. Aidan byl na schodech a nesměl s nikým mluvit, s ničím si hrát, na nic nešahat a zamyslet se. No zajímavý. 10uplynulo. Aidan? Tak co napíšeš to slovo? Ne. Ok, dalších 10min. Aidan, rozmyslel sis to? Ne. Ok, dalších 10min. Když uplnula půl hodina, tak Aidan přišel a prý to tady můžu sedět celý večer....jo to můžeš. Tak se pokračovalo. K večeři byl Shepherd Pie, tak jsem s tím helpnul, protože Mick tekl z Aidana a bylo 7 hod a stále na tom makali :D Když nakonec všechno udělali, tak si oddechl a říká, nechápu jak tohle můžeš vydržet. Odteď jakmile něco nebude dělat. Tak bude mít o víkendu se mnou spešl hodiny :D Žádný hraní ale bude makat :D OUKEY :D I agree :D Večer pak bylo ve znamení Forza Motorsport 3 :D No nemohl jsem z Vadima. V tý hře je tlačítko rewinding, takže na začátku startoval z první pozice a jakmile se před něj někdo dostal .... zzzzzzz back a znova :D Takže one lap trvalo asi 2min a on to dokázal jet třeba 10 min :D .... a nečekaně dojel 3x po sobě první :D Surprice :D Divný :D Cheater jeden bláznivej :D 

Úterý - ráno se povedlo Aidanovi nasnídat během několika minut nevím co se stalo, takže jsem to něj zkusil s piánem. V žádném případě. Ach jo. No co můžu dělat. Tak né no. Jiná taktika. Můžeš hrát teď 12 min nebo odpoledne 20. Odpoledne 12. No to víš, mě nepřechčiješ panáčku. Ne. Ber nebo nech bejt. Mick to zkusil jenom větou...já bych bral 12min Aidan ale nevím jak ty :D Stejně nic. Ok. Další věc, Cathy mi poslala něco ohledně Kids Art Competition (pro děti jejichž rodiče pracují u Microsoft je každoročně nějaká soutěž o nějaký obnos peněz. Loni to prej Aidan vyhrál a získal voucher za 50e. To není špatný za obrázek :D ) a letošní téma je Under the Sea. Tak jsem ho zavolal a říkám. Hele koukej co mi poslala mamka. Jéééé super a už se hrnul že něco bude tvořit. No to né hošane! Prvně piáno, úkoly, after school activities and than you have free. Takže když ráno půjdeš na piáno, odpoledne máš jenom úkol a před atletikou budeš mít mrtě času na nějaký super obrázek. Stejně ne, ale trochu ho to nahlodalo, protože jsem mu řekl, že jestli chce něco pěknýho, tak na to nebude mít čas :D Pak za 2min sám od sebe přišel, že by chtěl jít hrát. Heh pozdě ale přece :D Caitlin dělala jak je moc nemocná, sice má trochu rýmu, ale to nic není.Takže chtěla zůstat doma. Ale to min řekni, hned zaúkolovala taťku, že musí jet ráno do školy, tam si musí vyzvednout všechny úkoly od pana Burnse. Aby měla dostatek času si to hezky vyplnit. A jako první věc hned ráno dělala úkoly a teď si tu pobíhá a hraje s iPadem. To je asi na smrt nemocná. Jenom furt slyším Dadyyyy. Heh. Ještě že volá jeho a né mě :D Horší je že ho volá kvůli každý píčovině :D A pak si stejně někam doběhne pro něco sama. Pobíhá tu jenom v županu a pyžamu. No to se asi rychle vyléčíš :D Who cares :D Zbytek dne byl pohoda :D Večer pak byl ve znamení quizu. No lepšíme se lepšíme :D Teďkom jsme měli myslím kolem 20bodů :D Not bad :D Not bad. Já jsem donesl takovou pěknou hru, a říkal jsem že jsem našel Stupid Czech Drinking Game a jestli budou chtít, tak že si to můžeme zahrát. Anna a Pauline byly nadšený, tak jsem to začal překládat :D
Jenže chtěl jsem zachovat smysl a přesně jak to je tady. Vím že to není dobře a že kdybych to chtěl říci anglicky, začal bych úplně jinak ale taky by to bylo mnohem delší a já to chtěl zkrátit a chtěl jsem to prostě nechat tak jak je to v originálu. Takže jsem začal a zezačátku jsem nad tím moc nepřemýšlel a tak jsem třeba napsal Drink the closest person to you, a né The closest person to you drinks. Možná že nejlepší by bylo The person, who is the closest to you drinks. Myslel jsem to jako činnost. Drink! a bude to osoba nejbližší k tobě. Jenže to vyznělo že musím vypít osobu mě nejblíže. No zasmáli jsme se tomu, ale proč ne. Pauline říkala, hele klidně to piš takhle, stejně tomu všichni rozumí, a pak to bude stejně jedno :D Takže jsem to neřešil. Pak přišla taky Charlotte. Nepochopil jsem proč. Nejen že přišla téměř ke konci quizu, ale donesla si noťas a volala si s rodičema nebo s kým na skypu, takže tam s náma vlastně vůbec nebyla a sedli se k nám až skoro na konci, chytla ten papír a prej co to je? A začla to jako mám vypít osobu vedle mě? Haha dobrý, když to ale řekla asi počtvrtý, už mě to začlo trochu srát, pak mi řekla no je vidět, že by ses měl vrátit znova do školy. Haha, kdyby se dívala radši na sebe, stejně pořád mluví francouzsky a když jí někdo něco řekne, tak se cítí uražená. No never mind. Ale pak řekla, a to je pořád takhle tak stupidní, že musíš pít. Chtěl jsem jí ukázat políčko, kde musíš zazpívat, nebo recitovat nebo cokoliv ale na to mi řekla já mám takovou hru doma s kartičkama .....Já neříkám, že tohle je nějaká inteligentní hra ale tak svým způsobem to může být sranda. Prostě jsem to zahlídl na netu a chtěl jsem to ukázat a popřípadě to zkusit zahrát, ale nikomu jsem to nenutil, klasická pijácká hra :D ......a ta hra s kartičkama je mnohem lepší......no ty vole já mám doma kvalitnějších her!!!! A ještě něco řekla a říkám FUCK YOU!!!! Sbalil jsem to a říkám seru na to. Hej jako ten den jsem na ní fakt neměl náladu. Tohle hrát nebudu. Rozhodně né s ní!!!! A takovou jsem měl radost že se u toho zasmějeme, nazačátku do sebe něco nakopeme a pak si u toho zazpíváme :D Anna se na to těšila. A takhle mi to Charlotte otrávila. Taky jsem se s ní pak nebavil. Pche.Anna byla večer hladová, takže jsme šli prubnout nějakej take-away, ale ne ten co před měsícem. Tam maj hroznej burger. Tak jsme zkusili italy a nooooo panečku. Loupl jsem tam 1/2 Pounder with cheese :D Neskutečně dobrý. A navíc borec ví jak zaujmout, páč dává ke všemu trochu hranolek :D Koupili jsme i dohromady Buffalo Wings, ale to byl hnus. Wings jedině od PizzaHut!!!! PIZZAHUT RULEZZZZ!!!!! Večer jsme pak s Pauline nechtěli jít zase pěšky jako každý úterý, tak jsme čekovali bus o něco dříve a viva. Přes den to má klidně i 30min zpoždění a večer to jede o 10min dříve :D No to by to tady musel člověk vypleskat, zajímalo by mě, kterej chytrák má na starosti vytváření těch jízdních řádů. Moc rád bych s ním hodil řeč :D

Středa. No tak že by se to měnilo k lepšímu? Nechci to zakřiknout ale dneska to bylo fakt v pohodě. Ráno se teda zase Aidan sekl u piána a zase říkal že ho to nebaví a že chce skončit a podobně, ale zase to řekl jen mě :D Takže jsem si počkal až přijde Mick a z Aidana ty slova vytáhl znova a prej si o tom musí promluvit co s ním dál. No tak to bych bral, kdyby to piáno padlo :D Zbytek dne byla makačka, pak jsem skejsnul asi hoďku ve městě, když jsem vyřizoval nějaký drobný věci a pak jsem zase něco poklidil doma. Koupil jsem si tak dneska Nesquika do mlíka. Caitlin si toho všiml a hned po mě chtěla trochu na okoštování. Tak jsem si trochu dal a překvapivě jí to chutnalo, ale to není dobrý :D Řekl jsem jí, že to je jenom moje, ona že tam má ty zdravý hnusný věci co chutnají jako bahno :D Řekl jsem jí že to musí jíst, že je to zdravý. Tak uvidíme jak rychle se ztratí :D Jinak si to příště schovám do pokoje :D Hmm nebo možná už hned zítra ráno :D Jáj tak jsem to asi zakřikl, je 21:35, já jsem poklidil a odebral jsem se do pokoje, protože Mick s nima něco řešil a najednou 10min brekot od Caitlin. Tak je asi zase všechno přistarým :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat