neděle 27. listopadu 2011

Newgrange

Večer když jsem doprovázel Pauline domů, tak jsem jí říkal, že už teď se mi nechce vstávat a že ráno nám to jede kolem 7:30 a to bude tuhej budíček :D Ale projistotu jsem se večer ještě koukl na net v kolik to jede a bylo to ještě dříve. 7:05 od nás. No super. Tak jsem ještě večer psal Pauline, ať si dá budíček trochu dřívěji. Ráno jsem vstal kolem 6, chtěl jsem se nasnídat a udělat si něco na sváču a tak ať to nehrotím na poslední chvíli. Nebyl jsem si jist, zda Pauline obdržela moji zprávu, tak jsem ji projistotu ráno prozvonil a ona mi odepsala jenom What's up? Let me sleep 30min more =p see you my dear! No počkat počkat. Tak jsem ji hnedka napsal že to jede v 7.05!!! Všechno šlo hladce. Udělal jsem si 4toustíky, pěkně s kečupem, hořčicí, šunkou a sejrem a proložil jsem to kolečkama rajčat a protáhnul jsem to toustovačem. LINUXNÍ. Nasnídal jsem se a šel vyzvednout Pauline. Cestou šel kolem ten prodavač od SKY, jak jen se jmenoval :D Jeli jsme s ním tuhle tágem, bydlí kousek od nás :D Dobrej kořeň. Když jsem přišel před barák, nevidím dole světlo, tak si říkám o ou. Rychle jsem vzal telefoun a zavolal jí. Kde seš? Mám ještě půl hodiny čas. No to nemáš, psal jsem ti SMS-ku kdy nám to jede :D Jede nám to za 7min. Aha. No tak jo budu tam za 2min. Tak jsem přemýšlel jak se dostaneme do Bray, protože jak holka řekne 2min, tak je hotovo. Navíc když je nenamalovaná a všechno :D Taxi sehnat ráno, no to nebude úplně lehký, budit se mi Micka nebo Cathy nechtělo, takže jsem si říkal, no hezký no. Pěšky je to tak 2-3hodiny, takže to nestihnem. To byl jediný závěr. Po asi 4min Pauline vyběhla, s mokrejma vlasama nenamalovaná, tak jsem ji jen dal pusu (docela jsem si na to zvykl, ve Francii je to normální a holky na to zezačátku vždycky čekaly, pusa na tvář, na každou stranu jednu, no proč ne. Tohle se mi líbí :) A teď už to beru šmahem všechno Francie nefrancie :D Od Japonska po Španělsko :D Jsem zvědavej až s tímhle přístupem budu pokračovat u nás. To jí asi brzo koupím od nějaký slečny :D Úplně to vidím, jedna pusu a hned *PLESK* co to děláš blbečku :D ) jo kde sem to skončil, dal jsem ji pusu, konec závorky a řekl jsem jí jak vypadá krásně a že musíme běžet :D Protočila jenom oči a rozběhla se, po chvíli se zastavila a říká, seru na to :D C'mon. You can do this :D A pokračovali jsme :D No doběhli jsme akorát na čas :D Pauline vytáhla šminky a začla :D Mezitím jsme řešili mobily a zjistil jsem že mi to neodesílá smsky na její phone. Tak tady se stala chyba :D Tak jsem se jí omluvil že jsem jí večer nakukal jinej čas :D V Bray jsme byli o hodinu dřív, takže jsme se stavili v obchodě na coffee a pak šli za Annou do residence. Tam si Pauline půjčila Anna's šminky a bylo to :D Tam jsem opět potkal Alessandra, jsem nevěděl, že tam bydlí taky. Týpek jako prase. Když jsem ho potkal poprvně tak na mě Hi, how are you? My name is Alessandro. Hi, nice to meet you, Alessandro too :D Ne kecám, my name is Tom. Ohhh you are the famous Tom? What :D Sis mě asi s někým spletl ne? Ne každej tě tu zná :D No tak děkuju pěkně :D Pak přišel Ramon a říká...každej tě tu zná, ale ne v tom dobrým :D Ramón to je taky postavička :D Nejlepší to Ramonovo ... vot hapen? :D bí kárfůl :D nonononononono :D Z toho jsem vždycky učůrával :D Ten taky odletěl zpět do Spain. Škoda. No takže když se holky zkrášlili, vyrazili jsme směr ATC, kde už čekalo pár lidí. Máte všichni kartičku studenta? Jo, všichni kromě bořka. Ja to divný ale já nic takovýho nedostal a jestli ano, podařilo se mi to ztratit hned první den :D 

Nasedali jsme do busu a jelo se :D Směr Newgrange. Je to asi hoďka cesty z Bray. Když jsme přijeli na místo, tak jsme šli do nějaký budovy, která sloužila jako museum. Tam jsme měli asi 10min rozchod jenom obysme to očíhli a pak jsme pokračovali jejich autobusem na místo. Počasí bylo klasický irský, takže zataženo, vítr jako prase a sem tam poprchalo ale jinak dobrý. Když neprší, tak je to vždy super :D Bylo to fakt zajímavý.





Ani jsem doteď nevěděl, že Newgrange je snad nejstarší dochovalá budova na světě. Je starší než pyramida v Gíze a byla postavena před 5000lety. Patří mezi nejdůležitější archeologické naleziště. Je to místo duchovní, obřadní, spirituální a není dosud přesně známo k čemu přesně sloužilo, ikdyž spekulací je mnoho. Ikdyž to zvenku vypadá jako že je to obrovský, tak opak je pravdou. Celou stavbu tvoří pouze úzká chodba a uprostřed je malá komnata. Je to opravdu zvláštní. Další unikát je ten, že to má nad vchodem takový zvláštní okno a převýšení od vchodu doprostřed je dva metry. Díky tomu všemu můžeme jednou za rok, kolem slunovratu pozorovat (když teda svítí) jak paprsky pronikají skrze to zvláštní okno až do středové místnosti. Ukazovala nám to průvodkyně pomocí umělého světla takže to nebylo úplně ono, ale i tak to bylo hezký. Když jsme si něco nafotili, jelo se zpátky. Tak jsme měli hoďku čas, tak jsme si prošli to museum. Přemýšleli jsme se jak se řekne kotouč :D Protože tam byly vystavený nějaký starý věci a nechali tam zaparkovanej kotouč protože tam něco restaurovali a tak říkáme, hmmm tak to byly bouráci že už si dokázali postavit tohle? A přemýšleli jsme jak se to řekne anglicky. V tu chvíli Pauline řekla, no to je to stejný jako ve Francii kočárek :D A tím mě a Alessandra odrovnali :D My jsme si oba hned vybavili jak povezu takovej pěknej šutr a vedle hozený děcko :D A je to praktický protože můžu přihodit i basu :D No hotovo :D Pak říkáme čas na jídlo. Holky si něco šli koupit a my s Alessandrem jsme nic nenechali náhodě a vytáhli pěkně domácí výrobky :D Byla to prdel jako prase :D Dostal jsem takovej záchvat, že jsem nemohl přestat smát asi 10min :D Začalo to tím, že jsme si nebyli jistí, zda tam můžeme jíst, tak Alessandro, hele půjdu si koupit lízátko a pak vytahnem ty naše bagety :D Koupil jsem si u nich věc a tak mi nic nemůžou :D Já mu říkám, a zeptáme se jich, zda nám půjčí talíř a ohřejou nám to v mikrovlnce co :D Shodli jsme se, že kdyby něco sedne si radši před únikovej východ :D Vedle byly češi, tak jsem jenom říkal, hele vedle jsou češi. Jó a odkaď jsou tak jsem jenom poslouchal a jeden řekl že v Třebíči to je jinak. Tak říkám z Třebíče :D Pak Alessandro chvíli poslouchal a říká, hele já myslím že je z Brna :D Co myslíš :D No hotovo. A tomhle duchu to pokračovalo celou dobu :D Pak už jen stačilo říct bagr a já byl pod stolem :D Po jídle jsme si řekli, že to zakončíme desertem. Tak jsem to šel omrknout zda mě něco zaujme a najednou BUM. Švihlo mě do očí cosi co připomínalo větrník. Tak jsem se hned zeptal co to je a že prý něco s kávovou příchutí a krémem uvnitř. No bylo to asi tak 3x větší než klasickej velkej větrník a vypadalo to úchvatně, tak jsem po tom jenom hrábnul. A Anna no já bych si to taky vzala, tak se šábnem na půl :) A ta ženská na nás, je to hrozně velký potřebujete alespoň tři lidi a podala nám tři talířky!!! What!!! Když mi to řekla, měl jsem sto chutí říct Anně, že jí s tím jedním pomůžu a jeden si objednám pro sebe :D Tsss. Takový mám nejradši :D To že sami sní půl jabka a jsou plný neznamená že to tak mají ostatní :D A vzpomněl jsem si na Pardubice jak jsem slavil mojího inženýra :D Donesl mi jídelní lístek a prej co to bude. Hned mě zaujalo půl krávy :D Popis přesně pro mě, to by mě uspokojilo :D 500g hovězího  :D Číšník se na mě jen podíval a říká, s kým to budete dávat na půl. Tak jsem se na něj podíval a říkám to jako nevypadám že to zbořím sám jo? Pche. Drzoune. A objednal jsem si plzeň :D Tak byl jsem tam sám jenom s Olinkou, protože jsem to organizoval a někdo tam musel být první. Když se začli scházet lidi, hrábl jsem si pro ten lístek a vybral si tam něco. Byla to něco s omáčkou a americkýma bramborama nebo možná s rýží, teď si nejsem jist. Bylo to dobrý. Pak mi odnesl talíř a když šel okolo, dojídal jsem po někom bramboráky :D Když šel potřetí, viděl že tam mám před sebou kuřecí stehýnka :D To už na mě koukal skrz prsty a když jsme měli takový 5tý pivko, řekli jsme si s Jarouškem, že teda prubnem tu půl krávy :D Konečně byl ten pravej čas na ní :D Borec si myslel že si děláme prdel, tak to nebral vážně :D Ale my jsme znova řekli že bychom si rádi objednali tu krávu :D A jestli by to šlo, tak s těma třema pikolíkama co mají červenobílý hadry a zpívají nám při tom :D A mohlo by to přijet na nějakým hezkým vozíku :D Prej nic takovýho tam není :D Ale jsou tam nějaký hezký kuchařky :D Tak jsme řekli ať se hezky oblečou a že to bude adekvátní náhrada :D Škoda, nakonec z toho nic nebylo. Když pak donesl tu půl krávy, Jaroušek na to koukal, jak kdyby mu spadly hračky do kanálu. Co je? Já byl otočenej zády. Se otočím a vypadlo to spíše jako půlka zajíce schovanýho v trávě. Mrtě zelenýho bordelu a maso nikde. Jako chutnalo to báječně, ale za ty prachy ... tak jsme dali košknout pár lidem a pak jsme to dali napůl, teda měl jsem trochu větší půlku. No každopádně borec přišel a říká, no tak myslel jsem že je to jen pro tebe :D Tak můžu žejo :D Ale tak ostatní chtěli koštnout. Nakonec jsem to zakončil palačinkou a zmrzlinovým pohárem, spláchl to plzní a šel o dům dál :D Když jsem to pak platil, říkám mu, a příště už bys mi věřil, že to dám :D Chudák se na mě podíval a začal se smát :D No sám moc dobře věděl, že ta kráva byl pro mě byl asi jen předkrm :D Trochu jsem se nechal unést :D No k tomu větrníku. Byla to delikatesa!!! Jestli na to tady někde narazím koupím hned tři :D Musím zkusit nějakou větší cukrárnu.

Předpokládaný návrat byl kolem 4 a my jsme měli ještě čas, tam nás náš vtipnej průvodce vzal na nějaký trosky poblíž. Myslím že to bylo Hill of Slane. Jojo tak se to jmenovalo. Bylo to první místo, kde St. Patrick zapálil první velikonoční svíci, která představovala nesouhlas s pohanskými králi. Odehrálo se zde i mnoho bitev, a klášter přežil i opakované nájezdy Vikingů. Myslím že ten borec říkal že přijelo 600 válečnejch lodí. To musel bejt hukot :D



Pak jsme dojeli do Bray o jelikož mi to jelo až za hodinu, šlo se na kafčo. Minule sem tu měl Milkshake s KinderBuenem, ale lepší byl StrawberryShake, takže jsem ho zkusil a paráda. Příště jestli něco tak jedině jahoda :D Večer jsem byl pak takovej trochu utahanej, takže jsem jen proběhl kuchyní a že to zalomím dříve :D No zrovna přijeli Mick s Cathy a dovezli fish and chips. Tak se mě ptali zda si dám. Tak jsem řekl no ale jen trochu :D Mick se začal smát. Jasný trochu :D Prej zkus vinegar. No né díky :D Zkus to, říkám zkoušel jsem to když jsem si bral chipsy v Bray a nebyl to můj šálek kávy. Tak zkus tady vedle na talíř. Tak jsem si tam kápnul a brrr :D Mick na mě, když jsem byl malej válel jsem v tom hranolky tak dlouho dokud nebyly mokrý :D Brrr vošklivá představa :D Takže jsem se hezky najedl a odkutálel se pryč :D

V neděli mě čekala posilka, neboť jsem měl resty ze soboty a tam se nic moc extra nestalo, ale všiml jsem si tam posteru Challenge Evolution. Je to nějaká hecovačka mezi lidma co se nahlásí a každej zjistí jak moc je dobrej nebo špatnej. Docela mě to láká. Zejména jedna disciplína. Flip the tyre :) Je tam plno hromad z posilky a já jsem jen taková sušinka, ale může to být prdel, takže není důležitý vyhrát ale zůčastnit se :D Ale samotnýmu se mi tam moc nechce, takže musím ukecat Annu nebo Pauline :D Ty jsou taky pro každou špatnost :D Celkem je to tvořeno z 10 disciplín - running (400m), cycling (1km), rowing (1000m - men lvl 10), flip the tractor tyre across the hall, the same with wheelbarrow...., than something like squat, how much bags can you carry on your back ... weightlifting, something with medicine ball ....a další jsem si nezapamatoval. Může to být zajímavý :D Když jsem se vrátil domů, mamka zrovna odjížděla do Portugalska, takže mi jenom dala nějaký prachy co mi dlužila a valila pryč. Já jsem si udělal standardní víkendový jídlo. Špagety :D No to bylo. Koupil jsem si Seriously Good Sauce od Gordon Ramsay, tak jsem byl zvědav. No to bylo něco pro moje chuťové pohárky :D Pak že chce jít Mick běhat a zda bych ho nemohl vyzvednout. Ok. Kdy a kde :D Tak mi to ukázal na mapě. Bylo to asi 20 km po pobřeží. Autem kolem půl hoďky. Nastudoval jsem si mapu abych nezabloudil a že vyrazím 2.45pm. Musel jsem vzít Aidana a Caitlin sebou. Myslel jsem si že to bude cajk, ale ... asi hoďku předtím jsem pro ní organizoval náhradní termín pro piáno (minulej tejden jsem jí zapomněl odvízt a že by se sama připomněla to nehrozí), takže jsem volal Coru, její učitelce, a řekla mi kdy má volný místo. Mohla si vybrat ze dvou termínů. Prý ani jeden a že nikam nepůjde. Ok tak vyberu jeden za tebe. NE! Proč ne? Chci jenom ve čtvrtek. Nojo jenže minule si nebyla tak hledám jiný řešení. Takže když si nechceš vybrat, udělám to já. Ne. Zavolám pak mamce. Tak to zase nechci já. Nebudu čekat než ty se uráčíš jí zavolat a furt hrála na tom posraným iPadu. Tak jsem jí ho vzal a měla po prdeli. Tak co s tím termínem. Nic. Chci mluvit s mou mamkou. Tak jsem zavolal Cathy, ta byla zrovna na letišti a zeptal se ji zda má chvilku času, tak jsem jí dal Caitlin aby si to s ní vyříkala. Bohužel ani ta neuspěla, takže Caitlin dostala ultimátum. Piáno nebo jí zaplatí 25e za ti hodinu. Asi budeme platit, protože dělá Zagorku. Pak když jsem řekl že jedeme, tak Aidan naklusal a s Caitlin to nehlo. CAITLIN!!! Začínal jsem se nasírat. Můj den volna a já se zase musím srát s ní!!!! Jenže Mick na mě spoléhal, tak jsem chtěl vyjet a ona mě zase zdržovala. CAITLIN!!!! Prej ne dokud mi nevrátíš iPad. Schoval jsem ho někde v domě abys ho nemohl najít. Vrať mi ho. Když ty neposloucháš mě, nevím proč já bych měl poslouchat tebe. Jedem!!! Ne!!! Tak říkám, ok, tak tě zamknu doma. To nemůžeš!!! Já vím a až přijedeme a ty tu budeš, tak to bude tvoje chyba!!!!! Máš 30s na to se rozmyslet. Budu v autě. Nic. Tak jsem došel znova pro ní a prej iPad. FUCK!!!! Už jsem se neudržel no. Sebral jsem iPad a jako návnadu jsem jí nahnal do auta. Když jsem se rozjel, dal jsem iPad Aidanovi a říkám Caitlin si ho nezaslouží je pro tebe. Když to slyšela, otevřela dveře a chtěla mi ta kráva vyskočit. STOP!!!!! ZAPADNI DOVNITŘ!!!! Tak jsem jí ten iPad musel dát. Ale znova jsem jí řekl co si o ní myslím, jak je otravná a už jsem chtěl říct že pro mě neexistuje :D Ale nakonec jsem se udržel a jenom jsem jí pálkoval, cokoliv řekla, tak jsem jen řekl že mě to nezajímá a když se chce chovat takhle, tak já se tak taky budu chovat. Několikrát jsem jí řekl ať na mě už nemluví, že na ní nemám náladu a bavil jsem se jenom s Aidanem a jí jsem ignoroval. Seděla pak v autě asi 30min a nevydala ani hlásku. Naštěstí se Mick trochu zdržel a já to našel napoprvý, takže jsme tam byli včas. Když se ptal zda má Caitlin zase blbou náladu tak jsem jen kejvnul a popsal mu co se stalo. Pak si sedne do auta a ona na něj. I'm starving. Řekl bych jí že za 20min budem doma, ale ona si vydupala kavárnu. No to už nebylo na mě, já byl jenom šofér :D Tak jsme šli do nějaký kavárny a on si vzal Colu, Caitlin obrovskej čokoládovej muffin a horkou čokoládu a Aidan (jó tady je informace pro mamku, Aidan je ve druhý třídě :) ) horkou čokoládu a nějakou sušenku. Když Caitlin chtěla, ani se nezeptala a vzala si od Aidana kus. Když chtěl Aidan řekla mu, kup si svůj! PLESK a už by ji měla. Mick se na zle podíval a tak dala kus Aidanovi. Pak se Mick otočil a ona mu vzala Colu a že se napije. Excuse me??? Ale ona nic a napila se. Mick řekl co to jako má znamenat?!?! Měla jsem žízeň. PLESK znova!!! Jak mě srala ten den, neskutečný. Když jsem pak řídil ptal jsem se Micka jak se mu jelo s tím autem před a po car incidentu a shodli jsme se, že auto musí jít do opravny, aby se koukli co s tím je, protože jak jsem to vzal přes ten obrubák abych se vyhnul bouračce, něco se tam hlo asi v nápravě a ovládání auta není ono. Není to špatný ale občas je volant jak bez posilovače :D Ikdyž to bylo občas i předtím :D Ale teď je to asi více znát. Večer jsem toho měl za ten den plný kecky, takže když mě a Pauline zvala Anna na večeři do residence, řekl jsem že dneska zůstanu doma. Měl jsem všeho po krk. Ten večer jsem si pak psal s Carlosem a Michaelem, oba jsou už pryč. A bylo to takový fakt divný. Byl jsem smutnej, že odjeli. Sralo mě to tady za celej ten tejden. Takže trochu depka, menší deprese, lítost, nasranost....všechno dohromady. Navíc můj volnej den, nebyl tak úplně volnej a druhej den mě čekal zase ten kolotoč, takže jsem se z toho všeho potřeboval vyspat. To byla asi moje největší depka co jsem tu měl za tu dobu co tu jsem, protože tenhle tejden moje nervy praskaly ve švech a měl jsem sto chutí si sbalit kufry a vypadnout....řekl jsem si ale že nejsem žádnej posera a že to nějak musím ustát. Ikdyž donekonečna bych tohle dělat nemohl.

Žádné komentáře:

Okomentovat